Mitros

Mitros

Branding Campagne
  • Info
  • Credits
Info

Bij Mitros kun je als huurder veel zaken voor je woning zelf online regelen. Om huurders te stimuleren gebruik te maken van de online dienstverlening van Mitros creëerde DearDan de sympathieke campagne ‘Regel het snel op Mitros.nl’, rond dit campagne thema maakten we 5 sympathieke animatievideo’s. Iedere video behandelt een ander onderwerp. Later dit jaar wordt de campagne verder uitgerold op banners, busjes en als positieve reminder in de directe omgeving van woningcomplexen.

Eén van de uitgangspunten voor de ‘Regel het snel’ campagne is dat alle content gemak moet uitstralen. Daarnaast willen we niemand uit de diverse (huurders)doelgroep buitensluiten en huurders op een persoonlijke manier aanspreken.

Het concept met de handjes maakt dit op een originele manier mogelijk. De ‘hand’-gemaakte tekenstijl  geeft de video’s een persoonlijk karakter en zorgt ervoor dat iedereen zich met de content kan identificeren. In de video’s zijn naast de directe boodschap als een rode draad ook de beslommeringen van 2 huisdieren te volgen.

Credits

Client – Mitros | Agency – DearDan | Creative Director – Danny John Debisarun | Concept – Jasper Wessels, Michiel de Graaf, Danny John Debisarun |  Animatie – Jasper Wessels, Michiel de Graaf  |Sounddesign – Pepijn van Dorst |

Om de 14 dagen wordt er vanuit Mitros naar alle huurders een activerende nieuwsbrief met een nieuwe campagnevideo verstuurd. Huurders worden op deze manier aangemoedigd om huurzaken te regelen op Mitros.nl.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!