Regel het snel op Mitros.nl

Mitros

Creative Content Campagne
Eén van de uitgangspunten voor de ‘Regel het snel’ campagne van Mitros is dat alle content gemak moet uitstralen.

Bij Mitros kun je als huurder veel zaken voor je woning zelf online regelen. Om huurders te stimuleren gebruik te maken van de online dienstverlening van Mitros creëerde DearDan de sympathieke campagne ‘Regel het snel op Mitros.nl’.

Rond dit campagnethema ontwikkelde ik samen met MiloMedia een eigenzinnige en herkenbare identiteit voor de diverse campagne uitingen.

De campagne is van start gegaan met een serie sympathieke animaties, waarbij iedere animatie een ander onderwerp behandelt. Ook is er al beeldmateriaal voor banners en nieuwsbrieven gemaakt.

Nadat de content positief ontvangen was, is de campagne later in het jaar verder uitgerold op afspraakkaarten, bestickering voor busjes en als positieve reminder in de directe omgeving van woningcomplexen.

Client – Mitros | Agency – DearDan | Creative Director – Danny John Debisarun | Creatief concept – Jasper Wessels, Michiel de Graaff, Danny John Debisarun |  Animatie – Jasper Wessels, Michiel de Graaff | Illustraties – Jasper Wessels, Michiel de Graaff  | Sounddesign – Pepijn van Dorst |

Mitros wil niemand uit de diverse doelgroep buitensluiten en huurders op een persoonlijke manier aanspreken.

Daarnaast is een van de uitgangspunten voor de ‘Regel het snel’ campagne, dat alle content gemak moet uitstralen.

Het concept met de handjes maakt deze wensen op een originele manier mogelijk. De ‘hand’-gemaakte tekenstijl  geeft de content uitingen een persoonlijk karakter en zorgt ervoor dat iedereen zich met de content kan identificeren.

In de video’s zijn naast de directe boodschap als een  rood draadje ook de beslommeringen van 2 huisdieren te volgen die samen komen te wonen.

We hebben een serie van 5 animaties gemaakt met de meest relevante onderwerpen voor de huurders.

Deze onderwerpen variëren van het maken van een afspraak voor onderhoud en woonzaken zoals samenwonen, tot complete digitalisering van je communicatie met Mitros.

In de video’s zijn naast de directe boodschap ook de beslommeringen van 2 huisdieren te volgen die samen komen te wonen. De hond en de kat fungeren als een rood draadje door de diverse animaties heen.

De campagne is ook verder uitgerold op de klusbussen van Mitros.

De klusbussen zijn een ideaal middel om de ‘Regel het snel op Mitros.nl’ boodschap over te brengen aan de doelgroep, omdat de busjes veelal bij de woningcomplexen te zien zijn én de busjes ook direct met onderhoudsafspraken geassocieerd worden.

Ben je niet thuis, dan krijg je een gezellig kaartje in de bus.

We hebben ook een aantal illustraties gemaakt voor de ‘Niet thuis’ kaarten en ‘Afspraak’ kaarten van Mitros.

De ludiek stijl van de campagne werd zo doorgezet tot op de deurmat bij mensen thuis.

Meer weten? Ik inspireer je graag.
Neem contact op
Open chat
1

Hi! Kan ik je ergens mee helpen?